750 TL VE ÜZERİ ÜCRETSİZ KARGO İMKANI
750 TL VE ÜZERİ ÜCRETSİZ KARGO İMKANI
750 TL VE ÜZERİ ÜCRETSİZ KARGO İMKANI
Satış Sözleşmesi

Satış Sözleşmesi

Madde 1 – SATICI BİLGİLERİ

Unvanı: AKSU PİLİÇ TARIM SANAYİ İÇ VE DIŞ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ Adresi: Zeytinli Mah. Turhan Cemal Beriker Bulvarı No:830/A Seyhan / Adana Telefon: 0850 304 4444

Madde 2 – SÖZLEŞMENİN KONUSU

Bu sözleşmenin konusu, satıcının alıcıya satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak; 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri gereğince, tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.

Madde 3 – ALICI BİLGİLERİ

Tüm üyeler: naiftatlipasta.com.tr üzerinden alışveriş yapan ve siteye üye olan kişiler. (Bundan sonra "Alıcı" veya "Müşteri" olarak anılacaktır.)

Madde 4 – SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN BİLGİLERİ

Mal/hizmetin türü, miktarı, markası/modeli, rengi, adedi, satış bedeli ve ödeme şekli sitede belirtildiği gibidir. Sitede belirtilen vaatler, önceden bildirim yapılmaksızın değişiklik gösterebilir.

Madde 5 – GENEL HÜKÜMLER

5.1 – Alıcı, Madde 4’te belirtilen sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve bu bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini beyan eder. 5.2 – Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile alıcının yerleşim yerine bağlı olarak ön bilgilerde belirtilen süre içerisinde alıcıya veya gösterdiği adresteki kişiye/kuruluşa teslim edilir. 5.3 – Ürün, alıcı dışında başka bir kişiye teslim edilecekse, teslimatın kabul edilmemesinden satıcı sorumlu tutulamaz. 5.4 – Satıcı, ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzlarıyla birlikte tesliminden sorumludur. 5.5 – Ürünün teslimi için sözleşmenin elektronik ortamda onaylanmış ve satış bedelinin ödenmiş olması gerekir. Bedel ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilirse, satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer. 5.6 – Ürünün tesliminden sonra, alıcının kusuru dışında kredi kartının yetkisiz kişilerce hukuka aykırı şekilde kullanılması nedeniyle ürün bedelinin satıcıya ödenmemesi halinde; alıcı, kendisine teslim edilmiş ürünü 3 iş günü içinde satıcıya iade etmek zorundadır. Bu durumda nakliye giderleri alıcıya aittir. 5.7 – Mücbir sebepler (doğal afet, ulaşım engeli, vb.) nedeniyle teslimat yapılamazsa, satıcı durumu alıcıya bildirir. Alıcı siparişi iptal edebilir, muadiliyle değişim talep edebilir veya teslimatın ertelenmesini isteyebilir. Sipariş iptalinde, satıcı 7 iş günü içinde bedelin iadesi için banka nezdinde işlemleri başlatır. Gecikmelerden dolayı satıcı sorumlu tutulamaz. 5.8 – Ürünün arızalı ya da bozuk çıkması halinde, teslim tarihinden itibaren 7 gün içinde iade edilirse, nakliye giderleri satıcıya aittir. 7 günü geçen bildirimlerde, alıcı ürünü ilgili servise yönlendirmekle yükümlüdür. 5.9 – Bu sözleşme, alıcı tarafından elektronik olarak onaylandıktan sonra geçerlilik kazanır.

Madde 6 – CAYMA HAKKI

Alıcı, siparişin verilmesinden itibaren en geç 2 saat içinde 0850 304 4444 numaralı tüketici danışma hattını arayarak cayma hakkını kullanabilir. Kargoya verilmiş ürünler ise, kullanılmamış ve ambalajı bozulmamış olmak kaydıyla, teslim tarihinden itibaren 1 gün içerisinde iade edilebilir. Ambalajı açılmış, hasar görmüş ya da kullanılmış ürünlerde iade kabul edilmemektedir. Bu durum, 27 Kasım 2014 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. maddesi kapsamında değerlendirilir.

Madde 7 – YETKİLİ MAHKEME

Bu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nca ilan edilen parasal limite kadar Tüketici Hakem Heyetleri, bu limiti aşan uyuşmazlıklarda ise Alıcı veya Satıcının yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Alıcının, elektronik ortamda siparişi onaylaması halinde bu sözleşmenin tüm hükümlerini kabul ettiği varsayılır.